Witam, nie chce mi się opowiadać wczorajszego dnia bo nie był aż tak bardzo ciekawy opowiem dzisiejszy bo nie mam co robić a nie był taki nudny xdd
więc wstałam o godzinie 11;30 bujnęłam dupę z łóżka i zeszłam na dół, pokręciłam się i zadzwoniłam do Dominiki czy idzie ze mną do zoologicznego po karmę dla kota, ale ona niestety jechała do babci i do Wzorcowni więc zjadłam śniadanie (bułka z pasztetem pomidorowym, serem i pomidorem), i wzięłam się do roboty posprzątałam pokój potem kurze u rodziców w pokoju i tak jakoś zleciało potem gdy już było ogarnięłe weszłam na kompa tam nic ciekawego i potem dzwonie do dominiki czy wychodzi ona że tak i wykąpałam się ogarnęłam i poszłam na dwór a tam na orliku mój przystojniak z bratem czyli (Filipem Haniaczykiem) dobra jakoś przeżyłam a tu młode Żówiki zaczęły kopać nas piłką jak już się wkurzyłyśmy wyszłyśmy z orlika a oni dalej i wyszedł SEBA i do nich ej zostawcie je a oni no dobra, on poszedł a oni nadal i wrócił się i do nich daj piłkę to ja w nią walne ( w Dominikę. B) a oni nie ty nie rzucisz a on no to daj to zobaczysz Żółwik dał mu piłkę a Seba tak ją wykopał że prawie na blok poleciała który był jakies 50 m dalej a Dominika z grzeczności podziękowała, on jej puścił oczko i podszedł do jednego z nich i powiedział Dlaczego rzucałeś w dziewczyny a on No to kurwa oni a my w śmiech jak nie normalne.
Potem śmiałyśmy się z Frugosa, że Gaza wyrzucił mu klapka na siatkę a Haniaczyk popis przed Dominiką i podjechał swym sexy skuterem i rzucił piłka w siatkę a on zleciał. Potem jeszcze jakieś 63594089365634989 razy przejechał przed nami tym skuterem a Gaza cętralnie przed nami zastawił mu droge rowerema on no weź się bujnij a on sie zaczął śmiać i 5 złotych i takie tam aż wkońcu go przepościł a my jeszcze gadałyśmy sobie z Gazą z jakieś 30 min i poszłyśmy do mnie na jakąś godzinę posiedziałyśmy u mnie w pokoju a potem na komputer Dominika obchodziła wszystkie strony jakie chciała ale na szczęście nie weszła na tą stronę bo bym się chyba posrała.
A i ją prosiłam żeby na nkusie weszła bo może jakies wiadomości od Dadka albo coś ale nie nie wejde dlaczego ? bo nie i takie tam sra ta ta ta;/
Dobra ja lece bo się brat wydziera
Dobranoc:*
CYA<3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz